O blogu

Ktoś kiedyś mi powiedział, podczas luźnych rozmów przy pieniącym się trunku, że motocykl, to się „zaczyna od litra”.

gunbus-1

Jak ponad litr, to ponad litr – nie? Źródło: internet

Chodziło rozmówcy naturalnie o pojemność silnika rzeczonego pojazdu. Zapytałem zatem, w jakim celu producenci cały czas parają się produkcją mniejszych pojemności. I zaczęła się polemika. Ile to pojedzie, a ile to uciągnie, a jak pod górę, a jak z pasażerem. Wraz z ilością wspomnianego trunku, dochodziliśmy jednak pomału do wniosku, iż motocykl to jednak zaczyna się od 250 ccm pojemności silnika.

Dodam, iż owe dyskursy toczyliśmy zanim jeszcze nasi ustawodawcy nieco w temacie możliwości zamieszali. A kiedy faktycznie już zamieszali, dane nam było popróbować motocykli o pojemności silnika mniejszej niż ćwiartka –  i o tym w większości będziemy pisali.

A zatem podsumowując:

Będzie o tym i o tym, i jeszcze o tym. O tym co gdzieś nas gna, o tym co się gdzieś w nas rozbija i gdzieś tam w nas gniecie. Będzie o motocyklach małych, a o dużej miłości. Będzie o pasji, będzie o życiu. Będzie o drodze. Będzie o filmach, będzie o jedzeniu, będzie o podróżach. Będzie o przeszkodach. Będzie o przygodach. Będzie o uśmiechu i radości.

20140731_193147edit

3 Comments

  1. Wito

    WITAM MAM NA IMIĘ WITEK WROCŁAW OD DZISIAJ POSIADACZ HYOSUNG GV CZYTAM WASZ BLOG I CHCE DOŁĄCZYĆ DO WASZEGO SZANOWNEGO GRONA. OGLĄDAŁEM WASZE FILMY Z ROŻNYCH TRAS CZYTAM KOMENTARZE I MAM NADZIEJĘ ŻE MOŻE W PRZYSZŁYM SEZONIE TEŻ PODZIELĘ SIĘ RELACJAMI Z MOICH WYPADÓW TYM PIĘKNYM MOTORKIEM. DO NIEDAWNA JEŻDZIŁEM DAELIM ALE CZAS BYŁO JUŻ ZMIENIĆ MOTOR ALE POWIEM ŻE Z PEWNYM ŻALEM BO TO TEŻ FAJNE MOTORKI TYM BARDZIEJ ŻE GO DOPIEŚCILEM ALE DUSZE MAM NIEPOKORNĄ I STĄD TA ZMIANA. MOŻE UDA MI SIĘ JESZCZE W TYM SEZONIE ZROBIĆ KILKA KM ALE PROCEDURA REJESTRACJI ITD A I POGODA NIE ROZPIESZCZA ZATEM DO ZOBACZENIA POZDRAWIAM DON WITO ( KSYWA Z POPRAWCZAKA ) ………. ŻARTUJE Z PODWÓRKA

    Reply
    1. riderrider (Post author)

      Cześć Witku!
      Zapraszamy do podzielenia się relacjami, chętnie poczytamy, posłuchamy i obejrzymy! Chętnie też pokażemy innym. Gratulujemy wyboru motocykla, jednak aquilka to dwa cylindry w układzie V – powinieneś zobaczyć różnicę. Zapraszamy na facebookową grupę: Aquila 125 Fans PL! Do zobaczenia w trasie! 🙂

      Reply
  2. WITEK

    WITAM
    JESTEM JUŻ PO REJESTRACJI MOTORU NO I OCZYWIŚCIE PO KILKU JAZDACH PRÓBNYCH. POWIEM TAK PIERWSZE WRAŻENIA SUPER CZUJE RÓŻNICE MIEDZY DELIMEM A HYOSUNGIEM. KOMFORT JAZDY OK BRZMIENIE OK PRĘDKOŚCI PORÓWNYWALNE JESTEM ZADOWOLONY. TERAZ TYLKO CZEKA MNIE REGULACJA GAŹNIKÓW BO MOTOREK GAŚNIE NA WOLNYCH OBROTACH WYMIANA OLEJU PŁYNÓW STANDARD.NAPISAŁEM O PLUSACH TERAZ MINUS TAKI KTÓRY MI PRZESZKADZAŁ TO KIEROWNICA ZAWSZE JEŹDZIŁEM NA PROSTYCH KIEROWNICACH I ZA CHOLERĘ NIE MOGŁEM SIĘ PRZEKONAĆ DO TEJ ORYGINALNEJ Z HYOSUNGA MUSIAŁEM ZMIENIĆ TERAZ JEST OK AŻ SZKODA ŻE SEZON SIĘ KOŃCZY.POZDRAWIAM

    Reply

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *